Wednesday, January 13, 2010

PSS SK2PJ COLOURFUL


Pejam celik...pejam celik dah masuk tahun ke 5 aku di SK2PJ nie...mcm biasa la kontrak jadi GPM. Apa tu GPM Geng Pi MAi ..hahaha x la GPM tu Guru Perpustakaan Dan Media... dah 4 tahun aku jadi GPM..dari x reti apa kit2 aku belajar sampai lani tp masih banyak yang perlu di pelajari...kalau keceriaan insyallah aku boleh follow tapi failing kurang cekap la pening...tambah bik sambung keje yang ditinggal orang... sabar je la. Nampak mudah tp bole tahan la.. bukan merungut tp luahan ati...hehehehe. Ni gambar lama esok aku letak gambar library 2010 pulak.
La ni kalut nk wat watikah pelantikan pengawas PSS pada 18 JAn ni insyallah...
Pengawas Tahun 2010 ni bersemangat betul nk bertugas sampai x dan cikgu nk siapkan jadual lagi dah tanya cikgu...goooooooooodddd tu yang cikgu ct mau hahahahha

2 comments:

  1. dah 5 tahun do?? ooo baru saya ingat... dulu dia kuat 'cinta' ngan cikgu sham... tak pernah nak layan kita... patut... patut ...

    ReplyDelete
  2. mana ada pandai2 ja. dl cikgu mad yang sombong tambah duk rapat ngan guru pemulihan dl. nk borak ngan sy pun xingin. sombong gila masa tu...xpatut xpatut....betui x..

    ReplyDelete